tirsdag 15. mars 2011

Seaview Resort og Nang Thong Beach












2 kommentarer:

  1. Hvor i svarte har det blitt av den kommentaren jeg la inn her i stad da? Hmm... Trodde da jeg kunne dette her... Vel, - jeg prøver igjen jeg. ;)

    Hotellområdet ser skikkelig fint ut, med sklie til og med! Er det bølger i det ene bassenget eller?

    Elisabeth

    SvarSlett
  2. Vi er veldig fornøyd med hotellet også. Bassengområdet er kjempe-fint. Bortsett fra at det er en kamp hver morgen om å få seg en solseng.. Det ene bassenget er et stort boblebad, hvor det bobler hele tiden. Også er det "senger" med masasje-bobler også! Det er også ett bassengområde til, nede ved stranden som jeg ikke har bilde av. Men det er ikke så stort, som her vi ligger. Første hotellet jeg har vært på med sklie. Og den er godt brukt av både store og små :)

    SvarSlett