søndag 29. mars 2009

Phuket Fantasea

I går kveld var vi i Phuket Fantasea. En fornøyelsespark som ligger på Kamala Beach. 2 strender bortenfor oss, tar ca 5-10 min med bil. Her var det en liten dyrepark med tiger, elefanter,papegøyer,slanger og masse andre dyr. Masse souvernier-shops, og div boder. Vi spiste mat i en gedigen matsal. Jeg spiste ikke så mye, men Ronny fant noe han likte kjempe-godt. Etterpå var vi på Fantasea-show. Et stort show med masse dansere,elefanter og div andre dyr dukket også opp. Litt tregt i begynnelsen, men ble veldig bra etterhvert. Masse utrolig å se. Vi måtte gi fra oss kamera, for filming/foto var forbudt. Såg for meg endeløse køer, men de hadde et utrolig godt system så der gikk det virkelig unna.Og vi fikk tilbake ALT vi eide..hehe.. Vi har kjøpt video, så kan dere se når vi kommer hjem. Vi fikk klappe en baby-tiger, og har tatt bilde av oss med den. Kjempe-søt!!og den elsket melk!!! Den var ganske stri i pelsen, ikke bløt i det hele tatt.

Vi har hadde litt regn i går på dagen. Det har regnet litt nesten hver dag. Men det varer alt fra 5 min til 30 min, så er alle skyene plutselig borte og det er blå himmel uansett hvor svart himmelen var. Så litt regn er ikke noe å klage på. Kelnerne synes det er drepende varmt når det er sol, men klager på at det er kaldt når regnet kommer. hehe..de synes ikke det er noen mellomting. Hver kveld ser vi lyn og hører torden i fjellene. I dag skal vi på Halvdagssafari. Vet vi skal ri på elefanter, og se på litt mere apekatter igjen. Så det blir spennende hva vi skal gjøre for noe annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar