onsdag 11. mars 2009

Forbredelser



Nedtellingen til avreise om 9 dager har vi full kontroll på. Idag startet pakkingen for fullt, og huskelisten ble nøye studert. Det er heeelt utrolig hvor mye det blir, selv om man ikke skal ha med seg noenting.... Frustrerende!!!! Bare x antall ladere til diverse duppeditter trenger jo en koffert aleine!
Og hvorfor i huleste må kofferter veie sååå mye.. 5 kg !!!..og det er før jeg har pakka noe som helst. Det er jo fantastisk! Bør gå til innkjøp av en sånn super-lett en skjønner jeg. Videokamera er også i box..et nusselig lite rødt et. Er vel ikke av det supreste..men det nok ikke vi til å filme heller. Så det blir sikkert bra..hehe..
Vaksinene er også innabords.. o takk og lov!! Det var en kamp å komme igjennom..Hvorfor kan ikke alle vaksiner bare drikkes lissom??? Men med hjerte i halsen og liveredd i blikket fikk jeg nå dratt meg avgårde. Og ja det var vondt (syns nå iallefall jeg da..) Det værste var nå at jeg måtte ta 3 stykker, og Ronny bare tok 2 !. Er det mulig!! Det er jaggu best jeg ikke blir sjuk nå asså. Grumphffff.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar